I følge sporingen har du mottatt returen min, men jeg har ikke mottatt refusjon. Hvorfor?

Det kan ta opptil 14 virkedager, fra den dagen pakken din ankommer vårt lager, før vi behandler returen din. Returer håndteres manuelt og krever en grundig kvalitetskontroll for å sikre at de returnerte varene er i original stand.


Når returen er håndtert vil du motta en e-post fra oss og Klarna om at betalingen din er oppdatert.


Har du betalt med kort tar refusjonen 3-5 virkedager.

Har du betalt fakturaen din vil refusjonen ta 5-7 virkedager.


Har du fått bekreftelse på at returen er justert, men fortsatt ikke mottatt pengene?

Ta kontakt med Klarna på 21 01 89 91, så vil de se nærmere på det.

Svarte dette på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen Det oppsto et problem med å sende inn tilbakemeldingen din. Prøv igjen senere.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss